Thursday, November 4, 2010

its hurt but very lovely

Penyataan di atas merujuk kepada sabar...:).hehee.
setelah agak lama aku tak menulis atas kesibukan jadual final exam aku, macam-macam hal jugak berlaku sepanjang lebih dua minggu ni..Kita dapat dengar dua bencana berlaku serentak kat jiran kita ,indon. Sangat menyedihkan melihat dugaan yang timpa mereka.
Tup2..3,4 ari lepas, hujan dengan lebatnya jadi kat tempat aku menuntut ilmu ni, arau.
Banjir, kedai runcit diserbu, kedai makan banyak tutup, kehabisan minyak, terkepung tak bleh p memana, dan air takde, membuat kan aku dengan rakan- rakan yang lain ketensionan. huh. buruk nya kosa kata. Tapi, kalau nak dibandingkan dengan negara kita , ujian terhadap kita ni bagai di gigit nyamuk bagi mereka....kan..dengan itu, jom la kita sama-sama bersabar menempuh dugaan dari Allah ni...bersyukur kita masih mampu pi amik exam..ini adalah ujian di hari-hari terakhir aku dan rakan-rakan BaCC aku kat arau.
InsyaAllah kita akan tersenyum mengenangkan kenangan-kenangan ini di masa depan kelak.
Sabar, its may hurt but very lovely. :)

No comments:

Post a Comment